Založiť webovú stránku alebo eShop

imageOrszágh Cup 2014 review

13.6.2014

V dňoch 6.-8. júna sa uskutočnil najväčší hokejbalový turnaj v Európe. Klub HBK Bošany štartoval premiérovo na turnaji, ktorého sa zúčastnilo 43 tímov z celého Slovenska. Hralo sa v siedmych 4- členných a troch 5-členných skupinách. Chlapci z HBK Bošany boli  nasadený do štvorčlennej skupiny ,,I”. Ich prvým súperom bolo mužstvo HBK Wolfs Senica, ktorému Bošanci podľahli hladko 8:0. V sobotu na nich čakal ešte nepríjemnejší súper domáca Bukovinka Zvolen. HBK Bošany nepredali svoju kožu lacno, keď inkasovali až v poslednej minúte zápasu a prehrali 1:0. Hoci po faule Mareka Ďalogu (reprezentant SVK) to mohli byť Bošanci ktorý mohli viesť. V poslednom skupinovom zápase si zmerali sily s tímom Tomáša Jurča a bratov Hudáčkovcov HBK Bulldogs SNV. ,,Tento zápas bol náš, boli sme lepším tímom, no za nepriaznivého stavu 3:2 sme nepremenili veľké množstvo šancí a nakoniec inkasovali do prázdnej bránky”, poznamenal brankár Jozef Adamčík. V postupovom play-off zápase na tím HBK Bošany čakal bývalí extraligista Žirafa Žilina. Bošanci v oklieštenej zostave na dne so svojimi silami podľahli 1:5 hoci viedli 1:0.

Umiestnili sa na celkovej 39. priečke. ,,Je to neuveriteľné, ako nám môže vo štvrtok večer vypadnúť sedem hráčov s ktorými sme počítali v prvých dvoch formáciách? Hoci som na poslednú chvíľu zlanáril Mareka Šramku, náš tím nemal potrebnú kvalitu ani vek na tento turnaj. Útechou zostávajú nabraté skúsenosti a bojovný výkon”, poznamenal vedúci družstva Lucián Daňo.

Zostava HBK Bošany: B - J. Adamčík O - T. Janček, J. Botka, P. Skladaný, M. Bezák Ú - A. Daňo, L.Daňo, M. Šramka, M. Hatala, T. Bezák, J. Bezák, P. Koleno, D. Magdolen, M. Korec.

TOPlist